JellyPages.com

Tuesday 10 April 2012

cinta mati


Cinta mati…

Hari ni aku temui penamatnye….aku nak kate sedih adelah sikit..tapi biler bende ni dah berlaku aku rase lega sangat..baru ku tau yang selame ni aku menghadapi lelaki yang sangat sangat giler…aku rimas sangat ngan dye…aku hadapi masalah ni sorang sorang …den x de sape nak bantu aku…lepas tu si penyangak ni pulak boleh lepaskan masalah yang die buat cam tu je kat aku.. bukan nak bantu…
Pastu si penyangak ni pulak..lepas masalah ni selesai jer dye boleh lari keja aku balik…ALLAHUAKHBAR..marah giler aku…aku tiap tiap hari terpakse hadapi sume ni sorang dye senang senang je datang nak aku balik …babi giler…lepas tu dye nak cakap yang dye tu sayang sangat kat aku…HEY YOU KALAU KO SAYANG SANGAT KAT AKU KENAPE TAK TOLONG AKU MASE SUSAH DULU!!!...aku menyampah betul ngan laki ni…
Sekarang ni dye tengah pujuk aku supaya tak break ngan dye..aku dah malas & menyesal giler terima dye…aku dah x nak terima dye..lagi satu dye ni suke sangat main ugut ugut..dye ingat aku ni ape kuli batak dye..suke hati dye jer nak ugut aku cam tu..lepas ni kalu ko nak ugut aku ker aku dah tak kesah sebab ramai orang yang nak tentang ngan ko…
Hey lelaki jahanam…aku nak ko tau yang aku tak pernah lagi jumpe lelaki yang kurang ajar …yang tak reti nak menghargai sesuatu bende …AKU BENCI KO!!!...kalau ko x setuju nak break ngan aku, aku x kesah sebab aku dah anggap yang kte dah tak de pape…lepas ni jangan harap aku akan layan ko macam selame ni aku alayan ko..tu kali terakhir aku layan ko…lepas ni aku tak nak layan ko..bukan nak mintak maaf ke ape..ni EGO sangat..macam ko tu betul sangat..lepas tu fitnah aku macam macam…aaaaaaaaa….marah nye…k kalau ko apologize  ngan aku mybe aku akan maaf kan ko,…tapi bagi aku tu sume dah lambat..ko mintak maaf sekarang ni kat aku, aku dah tak peduli…sebab aku dah tak boleh nak maafkan ko…
Satu jer aku nak bagi tau kat jantan ni…KO JANGAN INGAT KO TU BAGUS SANGAT..KO TAK PAYAH NAK TARIK PERHATIAN ORANG LAIN DENGAN KATE KATE CAM TEMPAYAN TU..KALO KO RASE KO BUAT CAM TU BUAT ORANG LAGI PERHATIAN KAT KO TERUSKAN..TAPI SATU JE AKU NAK BAGI TAU KO JANGAN NAK AMIK PERHATIAN ORANG NGAN CARE CAM TU..TU MENUNJUKKAN YANG KO LEMAH SANGAT SANGAT SANGAT..OI KO SEDARLAH YANG KO TU LELAKI BUKAN PEREMPUAN…JANTAN PENGECUT PENGECUT PENGECUT..kalo ko nak marah ngan kate kate aku ni serah lah..tapi kalo ko bace ni ko kene faham betul betul..mybe kalo ko tanye orang len pun dyeorang pun setuju…sebab bende ni sume aku dah mintak pendapat dari orang len…ape yang aku cakap ni…same ngan cakap orang yang kat luar sane yang tak puas hati ngan ko…ko jangan ingat yang orang len suk kat ko..tu salah sekali..terserah kat ko same ade ko nak berubah atau tetap ngan pendirian ko..terserah tu hidup ko..

Wassalam…

No comments:

Post a Comment